fredag 13 april 2007

Utmanad

Det var ett tag sen men Zvammel utmanade mig med føljande. Alla bloggare jag kænner har redan svarat så jag kan tyværr inte skicka vidare men hær ær i alla fall mina svar.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
(Den som startade det här har verkligen ett rätt krångligt sätt att förklara saker och ting, right?)


1. Jag æter inte kråkor men ja, jag petar mig i næsan, dagligen.
2. Jag har ett førflutet intresse før verkstadsteknik. Har svarvat min egen hammare med utbytbara slagytor och svetsat ihop min egen verktygslåda.
3. Jag ær inte rædd varken før spindlar eller ormar men mørker och getingar ger mig panik på riktigt.
4. Jag hoppar inte gærna från en brygga om jag inte kikat mellan springorna och kollat att dær inte finns ett lik (ja, jag ser før mycket skræckfilm).
5. Jag "boar" alltid, sover inte en natt på hotell utan att packa upp min væska. År 2003 med nærmare 200 hotellnætter packade jag en del.
6. Jag ær inte så førtjust i sol och hætta. 20 grader och lætt bris ær mitt favoritvæder.

Inga kommentarer: