lördag 21 april 2007

Är huve dumt får kroppen lida

Det är ganska tung att inse att tiden går, jag tycker inte det var så längesedan jag var ganska hyfsad på att lira fotboll, missförstå mig rätt jag var inge större talang, men visst kunde jag göra en två-fotsdribbling, slå en krossboll, ett hyfsat tillslag med högerfoten, tanken och spelförståelsen, de mer elementära tekniska grunderna som spelet fotboll innefattar. Så det känns det lite tungt när man verkligen vill, men man inte kan göra det där man engång kunde. Så när viljan finns, men inte kunnandet kan det resultera i att man tar felaktiga beslut, glidtackla är beslut som jag nu i efterhand inser är ett sådant.




By the way, Matchen slutade 3-4, undertecknad svarade för ett mål, (men borde ha gjort två!! till)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ska veta att jag följer med Er om livet i Norge Hälsn. "Moster"

Anonym sa...

Ni ska veta att jag följer med Er om livet i Norge Hälsn. "Moster"