måndag 2 april 2007

Ett litet gig på Naturkraft


I fredags ringde Adecco och undrarde om jag kunde ta ett semestervick på 6 veckor som projektadmin, start direkt efter påsk den 10. Det börjar röra på sig. Även om det uppdraget inte är jättestort (jag vet inye ens vad det är tänkt att jag skall göra) så är det i alla fall på rätt väg, nu gäller det att visa upp sig både för företaget och Adrecco så vill de kanske inte ha den gamla tjejen (från Singapore) tillbaka.
Samtidigt har jag (minns inte om jag bloggat om detta innan...) blivit kontaktad av en rekryterare som sagt upp sig från sitt jobb och vill öppna pr-byrå med mig. Till detta var jag på intervju i torstads på, ett vad jag tror, jättespännande litet event/upplevelse företag som jag själv letat upp och jagat sedan i november. De är pga upprepade dåliga erfarenheter med nyanställda jätterädda för nytt folk så nu är planen att hänga ute på deras anläggning när de har grupper och följa med på de olika aktiviteter de har för att de skall inse att de inte klara sig utan mig. Vad tros om det?

Om allt skulle gå galet har jag i alla fall sysselsättning i 6 veckor framöver.

1 kommentar:

Venke sa...

Grattis! Låter som det kommer attordna sig för fröken Björn. Inte för att jag nånsin varit orolig, men kul att det händer nu.