torsdag 26 april 2007

På egna ben


Igår var jag ute på byn på egen hand før førsta gången. Vi hade en helkvæll med jobbet dær vi provade vin, lagade mat ihop med en fransk kock och åt 6 rætters och avslutade med ett pubbesøk. Riktigt trevligt var det och maten var helt fantastisk. Vinprovning ær också trevligt men jag måste nog erkænna att jag inte kunde hitta vare sig æpplet eller jorden som man skulle leta efter. Før mig ær vin helt enkelt røtt/vitt, gott/inte gott.
Hur som helst var det kul att vara ute på egen hand med egna kollegor och dagens torra gom ær ett litet pris att betala.

1 kommentar:

Carin sa...

Avis på dina jobbarkompisar som får hänga med dig! :D

Jag har tittat i min mail på daglig basis men inte hittat något mail från dig... Miss i informationen månne?

carin.carlsson79@gmail.com

Kramar!!